Teleassistència

Aquest servei permet als usuaris demanar ajuda en cas d’emergència. Consisteix en un terminal telemàtic instal·lat al domicili de l’usuari i connectat a la xarxa telefònica.

Cada usuari porta a sobre l’activador que dóna l’alerta i, en cas d’emergència, només ha de polsar el botó del dispositiu per a posar-se en contacte via ràdio amb la central d’alarmes, centre atès per personal específicament preparat per a donar resposta a la seva petició. Des de la central s’identifica l’usuari i s’envien els recursos necessaris per atendre’l.

És un servei preventiu i assistencial,transmet seguretat i confiança a l’usuari i els familiars. Funciona 24 hores al dia els 365 dies de l’any.
No es limita només a atendre els avisos d’alerta, sinó que Creu Roja realitza un seguiment permanent dels usuaris mitjançant trucades telefòniques i visites a domicili, realitzades per personal tècnic i voluntaris.

TORNAR PAGINA D'INICI

teleassistencia
teleassistencia2
teleassistencia3
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario